Kaprársky navijak vhodný na klasický lov na ťažko, najmä pre ďaleké nahadzovanie aj vyvážanie. Dodáva sa s dvomi kovovými cievkami s rozdielnou kapacitou.
Ďalšou špecialitkou...
Kaprársky navijak vhodný na klasický lov na ťažko, najmä pre ďaleké nahadzovanie aj vyvážanie. Dodáva sa s dvomi kovovými cievkami s rozdielnou kapacitou.
Ďalšou špecialitkou...
Kaprársky navijak vhodný na klasický lov na ťažko, najmä pre ďaleké nahadzovanie aj vyvážanie. Dodáva sa s dvomi kovovými cievkami s rozdielnou kapacitou.
Ďalšou špecialitkou je, že ho dostanete s dvomi rozdielnymi brzdovými systémami - maticami.
Prvou je Quick Drag System - brzda s rýchlym nastavením voľnobehu, použiteľná aj ako baitrunner. Táto brzda má vonkajšiu maticu pre rýchle uvoľnenie alebo dotiahnutie brzdy a vnútornú maticu pre prednastavenie brzdnej sily. Druhou je klasická, jemne nastaviteľná brzdná matica. Obe brzdy sú osadené karbónovými trecími podložkami, takže bez problémov a bez prehriatia zvládnu aj veľkú záťaž pri boji s trofejnými úlovkami.
Tica Galant Long Cast GBAT je vybavený 7 RRB nehrdzavejúcimi ložiskami, ložiskom v Stop Systéme a všetkými technológiami, ktoré poznáte z najvyššej série navijakov tejto značky. Dôležitý je silný šnekový prevod s predĺženou hlavnou oskou pre dokonalé ukladanie vlasca na cievku. Navijak má aj špeciálny otvor na mazanie, vďaka ktorému dokážete udržiavať navijak spoľahlivý a funkčný dlhú dobu.
Teraz sa dodáva s cievkami velksoti 5000 a 8000.
Parametre:
Veľkosť: GBAT 5000
Kapacita: 0,28mm/275m
Hmotnosť: 595g
Prevod: 4,1:1
Ložiská: 7RRB + 1RB
Náhradná cievka: áno/ kovová (kapacita druhej cievky veľ. 8000 je 0,30mm/540m)
Návin vlasca na jedno otočenie kľučky: cca 90cm
Rukoväť: jednoduchá
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.